Saturday, January 21, 2012

Keramat!!!!

Salam to all...
hahahahaha..akhirnye aku ade la jugak blog utk diriku..trimas buat owhnia kerana entrinya membuatkan aku yg adoyai..kna la wat blog personal gak..

HAMPEH!!!!
Itulah kate2 yg seelok2nye utk produksi filem 'Keramat'..Lu olls punye cite mmg jilaka..pinjam ayat blogger jap..dh la aku kna tpu mgu lepas dgn 'Sesuatu Yg Tertinggal'..perghhhh itu lg hancing gua kna kncing..elok tgk utuber wat drama la lg syiok...

So owhnia kita sama2 kna tpu ye..so xperlulah nak menghabibkan aku..hahahha..anyway aku dh start layan blog ko..so nntikan komen2 yg sgt membina dr aku nnt..hahahaha

Skang ni aku ngan ebby nk gi Jeram..layan ikan bakar ngan my big hepi family..aku berjanji akan mengupdate dan mengelokkan blog nih..walaupun aku xpndi sgt bab2 blog nih, tp aku akan usahalah ye...ok tata..nnt aku update lg..dh ada blog jgn lah dipersiakan..ye dak..hehe..adios!

Anyway thanks Owhnia blanje smlm..nnt aku menurut pilihan muvi ko laks eh..huhu..
Thanks to ebby,owhnieza n maxter yg sme2 dibangangkan oleh cerita Keramat yg superb cap sardin!


YA NINDIA..NINDIA..CRITE NOKHAROOOOOOMMMMM TAHUN 2012..EH XYAH WAT FILEM LAH..MAIN KONDA KONDI JEK..LAGI BAGUS...

8 comments:

  1. Tbaekk tang:
    - dah ada blog.. jgn jd mls cam aku suday
    - sapot mubi melayu wlu cam haramm
    - g Jeram.. mabeles...

    ReplyDelete
  2. terbaekss...hahaha jgn mls2 ye..kita kan melayu alaf 21..hehe

    ReplyDelete
  3. Wootttt wootttttt!!! Bekesan jugak entry aku ek..

    ReplyDelete
  4. Woooootttt...dh mcm mechpilot dh...hehehe..sguh berkesan owhnia woiiiii

    ReplyDelete
  5. bagusla dah ada blog..rajin2 update...boleh buat duit gak..hehe

    ReplyDelete