Sunday, January 22, 2012

Tahniah Pengantin

Salam to all...

Hari ni hari Ahad..esok CNY..maka ramai lah yg berlumbe2 wat majlis kawen..x terlepas 2 org rakan ku di kL nih..hehe..anyway tahniah le aku ucapkan..dan selamat menempuh asam garam hidup berumah tangga ni..lepas ni prepare lah dgn soalan tambahan yg xde lah susah sgt nak jawab..'org umah mana' 'bile nak ade isi' dan mcm2 lg lah..tp percaya atau tidak, kita yg lelaki nih kna cool and steady sbb org umah yg akan paling byk ditanya dan disoal nnt..hahaha..kan ebby kan? Huhu :p

TAHNIAH BUAT AZMAN DAN PASANGAN

Awal tengahari td aku berangkat ke rumah bondaku sbb msjlis kahwin Azman dibuat kat bwh PPR jek..xkan lah xpegi..membe dr zaman main longkang lg..eh lame dh la..dr belum khattan..hehe..so pegi berseorangan sbb Ebby ku xsihat hari nih..biaselah masalah tiap2 bulan..huhu

So pendek cite aku di majlis yg meriah dgn kwn2 lame..borak2 dlu yg sepatutnye sebelum sapdek..hehe..ok lah jugak makanan dia..terima kasih buat OneAdnor Cattering..xleh nak melntak bnyk sgt sbb jpg nak pegi satu majlis lg..hehe..tahniah sekali lg buat Azman dan pasangan..moga cepat2 dpt anak..Yahooo!!!

MAJLIS YOHANNIS

Sempat aku naik lepak umah Bonda..niat nak lepak n peluk cium si Emir..tapi si cilik tuh tgh tdo lah plak..hmm layan Raja Lawak 6 sambil main hp..Then Ya Allah lupe..kenduri kawen Yohanis..padahal mmg itu rancangan hari nie..ergghh..shooooot trus ke Dewan Masyarakat Kg Puah..dapat tunjuk muke pun jadi le..hehe

Aku sampai je sana terpaksa melintas titi menyeberangi sungai..hanya di Kg Puah je kita dapat scene mcm nih..betul2 kampung di tengah kL..walaupun dah direntasi dgn highway Duke tp nyaman dia still ada..Masa aku sampai budak2 kampung dh dok busy berkaraoke..Yohanis lak busy ngan sesi fotografinye..terpaksa lah tunggu turn dgn makan dulu..Sedap..biasalah bila dh org kg bergotong royong nih..masakan dia dh mmg rasa masakan umah dah..hehe..so pas makan aku pun bersalam dan ucap tahniah atas majlis yg jaya nih..sempat amek gambar dulu tu..hehehe..

Buat kedua2 pasangan, aku ucapkan jutaan terima kasih menjemput aku sekeluarga ke majlis kalian..Tahniah dan selamat berbahagia hendaknya..nanti jgn lupe ajak lagi bile nak wat aqiqah..hehe..Syukur...bertambah lagi mereka yg menuruti sunnah Rasulullah SAW..

p/s: Aku sangat x sabar menunggu blogger kita yg seorang ni kahwin..Katanya dalam tahun nih jugak..Kami semua rakan2 akan sentiasa berdoa agar dipercepatkan jodohnya..Buat Sukur @ sukuribrahim.blogspot.com aku ucapkan BEST OF LUCK dalam menempuh hari2 mendatang dan jom pastikan ko kawen tahun nih..Yeah!!!! InsyaAllah...

Ok geng, Adios!!!

No comments:

Post a Comment