Monday, March 5, 2012

February Closing



Salam geng...

Tahun lompat 2012 bg bulan penentunya February dh pun berlalu..sebabkan aku x hendak menutupnya dgn kejadian kemalangan, aku lalu nekad..pas jumpe doc kat klinik, aku, ebby dan rakan2 pegi menonton movie..hahaha..mintak doc inject ubat tahan sakit satu kali, then trus ke wangsa walk..dgn capek2 tu aku berjalan gi nengok..harap2 citenye best la kan..hehe

Aku diajak menonton 'This Means War'..hahahaha..steady terus..ilang lah kejap sakit aku tuh..sbb dok gelak jek..maybe dh terlambat utk aku komen pasal cte tuh, so aku xnak komen byk..mase aku gi tgk pon cte dh suam dh..hehe..sesape yg belum tgk silalah pergi..sbb pasti x nyesal..cuma lelaki2 mithali dan sejati pasti akan ada sedikit x puas hati dgn ending crite nih..ye lah x seperti yg kita harap..cuma bg perempuan, tahniah kerana anda dapat apa yg anda hajati..hehe..so enjoy!!!

THIS MEANS WAR -3.5 STAR!!!!!

Adiosss...




2 comments:

  1. i totally enjoy dis muvie ~ superb

    ReplyDelete
  2. pompuan kan...selalunya dia akan bg 4/4.5 star utk cte nih..hehe

    ReplyDelete