Monday, March 5, 2012

Welcome March



Salam geng...

Naik geli bertambah ghimas telinge aku mendengar pengkritik2 filem sukarela yg ada kt sekeliling aku nih..masing2 bercakap pasal Adnan Sempit 2..ye ye aku tau aku x gi lagi..huh!!!

Setelah berbincang 2-3 patah dgn ebby, persetujuan dicapai..hehehe..kitorang akan meraikan kedatangan March dgn melayan cik denan...so tiket dibeli dan kami mula menonton..port kitorg x lah senpoi sgt sbb xleh nak beli on9..makanya agak ke depan la sket. tp xpe..xde lah mendongak sangat..

Aku awalnye agak teruja dgn filem nih..tp ntah la mood tetibe hilang..dh dlm panggung dh..nk di ape kan lg kan..layan je lah muvie tuh..so penceritaan x jauh beza lah dgn yg pertama..si denan masih dgn sempitnye..cuma jalan crita kali ni lebih menampakkan keseriusan hubungan denan ngan nadia..nadia pun bertambah comel dlm cite nih..hahaha..wawa ttp lebih comel..cuma pengarah lebih banyak memediumkan wawa dlm memerli golongan direct selling atau MLM yg ade kat luar sana..well, pendapat memasing..

Bagi aku secara peribadi dan berharap x mempengaruhi sesiapa, crita ni mampu buat anda ketawa..cuma xjauh sgt bezanya dgn yg pertama..contohnya ending yg aku xtau la..mgkin pengarah nak jdkan ending utk denan sempit dgn scene bilik meeting kna serang ngan budak2 denan nih sbgai satu trademark filem nih..well, aku masih rasa xperlu ending yg sebegini..cukup dgn lepas denan kantoi pakai earphone, denan frust dgn just kuar dr bilik tuh..hehe

Ape pun filem Adnan Sempit 2 bg aku berjaya..dan tidak akan jadi penyebab kalau tahap filem Melayu jatuh sket akibat filem2 sampah yg lain..hehe..so Adnan Sempit x busuk bro...huhu..Pakat2 lah pegi tgk...ianya menghiburkan...

Adnan Sempit 2 - 3 Star!!!!

Adiossss...



No comments:

Post a Comment