Tuesday, February 7, 2012

Air Panas Gadek bikin Panas


Salam geng...

Apa khabar kita-kita?cuti panjang lagi kan...best betul..leh jenjalan..selalu kita dengar yg setiap percutian atau perjalanan nih perlukan perancangan dan persediaan yg teliti..bila dh nekad maka perancangan itu berjaya..kan kan? Hehe.,aku setuju jugak lah ngan statement tuh..namun tdak lah seratus peratus..knape yek? Sbb rata2 percutian aku yg 'memorable' sumenye datang dari petikan..tau x petikan tuh ape?mcm nak nyalakan api guna lighter, kan kna adakan petikannya dulu..so bila seseorang tukang petik dh memetik, makanya yg lain jd bahan bakarnye..menyala lah api tu kan? Hahaha..mcm tu lah jugak siri percutian atau siri beriadah aku..dr zaman sekolah lg, masuk zaman ipt dan sampailah sekarang mmg hidup aku dikelilingi oleh kaki petik..klu xde kaki petik nih sunyi lah hidup aku..hahahaha

Aku terus terang cakap mmg jatuh cinta ngan air panas gadek..dr zaman bercinta dlu lg..gamak bosan jek air panas gadek la tempatnye..dh jd tempat fevret dh melaka tuh..ye la tempat pun lawa kan..klu dulu aku pegi gadek tempat dia cam kecik jek..tp tskang fuhyooo dah besar beb..kolam renang besar kat kondo pun ada..siap shower lg tepi kolam..cuma shower dia xde le air..hehehe..sbb bru sgt lgi kot..mpag blom sempat pasang air lg kot..hehe

So nak cte nih..ttg kunjungan terakhir aku baru2 nih..ari ahad arituh..xlama la gap nye dgn knjungan aku sebelum tu..iaitu 2hari sebelum..hahaha..gila kan..hari jumaat aku dh pegi..selang sehari aku pegi lagi..ape dia letak dlam air panas tuh pun aku xtau..asek nak pegi jek..takat air panas selayang n batang kali mmg aku tinggalkan khusus utk org bandar kL jek yg xnak drive jejauh..hehe..aku bersama teman2 ku..dua buah kereta buatan Msia..biasalah kna support buatan Malaysia nih..bercuti pun dalam Msia..at least dpt la membantu rakyat kita-kita kan...

Pendekkan cite ttg air panas gadek nih, aku setuju bebenor lah ngan blogger sorang nih yg menyarankan agar pergi time kol 8mlm ke atas..cuma aku nak tambah, klu hari2 minggu tuh sesuai sgt lah kol 8mlm ke atas..sbb korang mungkin merupakan geng pertama malam itu..klu gi lewat2 alamatnye mandi air panas berurine la touk..pekat melikat!!!shhhh...jgn salah anggap yek,tujuan aku di sini bukan lah utk mnjatuhkan biz di Air Panas Gadek, cuma aku cam nak luku pengunjung2 yang bangang nak mampos...puih!!!tempat org mandi air panas, tempat org sekeluarga beriadah..bwk anak2 kecik, bwk ayah bonda menikmati air panas dlm keadaan dingin..amat lah wajaqnye mereka2 yg kencing dlm kolam tuh..ape punya bahalol pun aku xtau la..walaupun blog aku xseberapa, harapnye pembaca sebarkan perkara ini..jgn sbb kita pemalas nak gi toilet, kita secara x sedar menjemput umpatan dan cacian org ramai..malang nasib nnt..kolam dh dibuat cantik..ade astro bagai..sumenya sentiasa upgrade utk bg kesenangan pada pengunjung..tp korang yg menjadi golongan nokharoooom bikin panas hati gua..hancing haring suma ada..dasar manuasia xde sivik..bwk2 lah sedar sket..cane klu mak lu ngan bapak lu mandi air kencing lu?amacam?sedap?pikir la touk...xkan nak tgu org berzikir kat umah lu baru nak sedar...panasss hati aku...

Kunjungan terakhir agak potong stim..sume disebabkan perangai beruk moden yg ada..aku terus bersihkan badan..sekilo sabun dettol aku harukkan ke badan aku..hish melekat dan terbau2 hancing nye...mmg lepas nih klu nak dtg sini lg aku akan dtg hari biasa jek..mcm dolu2 xramai pengunjung..dekat subuh aku dh gerak..xdan lak nk tanye brader2 yg jaga tuh time bila dorg tukar air kolam sbb dorg sume masih di alam mmpi..klu tau leh la aku share kat cni..hehe..ok nak tulis entri lain lak..mata pun dh mule nak kecik nih..sampai2 kan lah kat fb n twitter ttg perangai beruk moden nih..agar kita semua berubah mnjadi masyarakat yg lebih baik..insyaAllah...

Adiosss...


4 comments:

  1. air panas gadek... hmmm.. tak penah pegi pon air2 panas ni.. huhuu.... nti la nk try usha.... rajen ko type pnjg2... nice.. nanti aku usha perabih blog ko ni. :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..x hilang lagi ke bau sampai skrg...?

    ReplyDelete