Saturday, February 11, 2012

Liverpool Forever



Salam geng...

Panas lg klu nak cte tentang game mlm td...Liv vs MU..hahaha..ok mmg Liv kalah..2-1..jaringan Rooney yg eh klu letak aku pun leh scorelah..sbb smemangnye bola tu dh tau nak gol..xkesah la sape yg score..sbb kt cni aku bukan nak cte pasal sape score..tp aku nak cite pasal penyokong MUnyet...hahaha..xtau la nape tp itu mmg standard geng2 munyet nih..mungkin panas sgt ngan Liverpool yg menang ngan dorg FA cup hri tu kot..hahahaha

Sedih?mmg la sedih Kop kalah..tp jaringan ok lah suarez stil score..ade evra mampu score?xde..kna nganjing ngan suarez lg ade lah..hahaha..malas nak cte mutu pengadilan..sape tgk game smalam tau lah...sepanjang malam fb aku, tweet aku dan whatsapp aku penuh ngan komen2 lepas geram budak MUnyet...ini lah style dorg..kite the kop klu kalah pun still berbunyi jugak..sbb kita proud dgn kita punya history..bukannye mcm team tu yg kalau kalah terus line tepon kna barred..rumah terus padam lampu dan packing berhijrah...hahaha..

klu korang perasan, setiap kali game MUnyet vs The Kop, budak2 MUnyet mesti cam sebelum game diam jek..klu kite post ape2 pun dlm fb dorang sekadar like dan no comment..sbb ape eh??sbb dorg goyang..dorg x true..dorg sekadar ikut trends..hahaha ape xbetul?perhatikan lah..dan ape jd lepas game?klu dorang menang mau tau lah...kite dh terbiasa tengok kan perangai poser dorg tuh..klu dia kalah, well dh tau..sbb tu sbelum game x berbunyik..ha nmpak x betapa posernye dorang nih...hahahaha..Seperkara lg nak share..yg fans MUnyet ni bukan reti main bola pun..tau sorak jek..hahaha..tgk muke pun tau la...hahahaha..lg ada hati mau sembang gebang..gi blaja sepak bola dlu lah...huhu

So cukuplah..sbb aku pun nk kna ke Seremban nih..layan budak2 MUnyet nih sampai ke esok aku leh tulis..hahaha..so U BETTER STAND UP IF U HATE MANU!!!!

Adiosss


3 comments:

  1. tulis la cmne panjang pun..semalam tetap Liverpool kalah...fullstop!

    ReplyDelete
  2. See..contoh fan manu..ada tatkala menang..hahahaha..jgn mara arr...

    ReplyDelete
  3. Wow..aku pn kalu jd fan MU neh panass wehh.. sebaekla aku mang xsuke bnda2 nehh. Aku sokong Msia je.. hahaha n mmg aku xpndi men bola..futsal pn da pancit skg nehh..heee

    ReplyDelete