Saturday, February 4, 2012

Dearie Estu


Salam geng...

Ape kabar hari2 minggu nih? Syukurlah merasa cuti panjang awal2 thun ni..bnyk betul cutinye..jgn lak malas2 sgt..yg xde wat ape2 tuh bwk2 lah keluar dri umh..jgn terperap je kt umh..bdn akan lebih malas...berjogging ke petang nnt cara gak..membaiki stamina kan..huhuhu..Ok, aku nk bercerita pasal kekasihku Estu..tgh2 melepak mnunggu van siap dibasuh nih, ada la jugak baiknye berbloging..terisi la masa walaupun perut masih menangis mntak diisi..sabo la jap ye...

Estu xde dgn aku sejak semalam lg...jiwa ku kosong sgt..bunyian gemersik yg selalu estu nyanyikan dan teriakkan tidak ku dgr dlm 24jam ni..mcm mne la keadaan estu skarang...dh makan ke dia..dijaga dengan baik ke dia..aku xtau..harap2 estu dlm keadaan baik selalu hendaknya..aku rindu lah..aku mula tau akan nikmatnya bersama..dia pelengkap hidup seharianku..tanpamu estu hidupku gundah..terbatas pergerakan langkahku..aku sesat selalu tiada kamu sebagai pemaklum arahku..harap ko ingat padaku jugak...

Aku xnafikan bahawa ada jugak aku terkasar padamu estu..tp aku minta maaf yg aku xsengaja melukakan dirimu..xkan kau x ingat bhw setiap kali aku mulakan hariku, kau yg pertama ku belai..setiap kali aku labuhkan tirai hariku, kau yg terakhir dlm sentuhanku..sayang aku kat kau xleh digambarkan dgn kata2..hanya kita yg rasa..hanya kita yg lalui nya saat demi saat..minit demi minit..jam berganti hari..berbulan2 lamanya sudah..aku tau jarak perhubungan kita masih mentah..aku pun tau yg ko masih muda dlm perhubungan..maklumlah aku yg pertama dlm hidupmu..tp percayalah..aku tdak akan mensia2kan dirimu...

Takdir yg menentukan pertemuan..takdir juga yg menentukan perpisahan..tp bukan semua perpisahan itu kekal..aku berikrar yg aku akan mengambilmu kembali..aku berdoa dipermudahkan jalan mendapatkan mu..ambil la waktu perpisahan sementara ini untuk masing2 kita memantapkan diri masing2..nantikan aku kembali bersamamu..xsabar kurasa utk kembali berdua..kerna berdua lebih baik kan..

Hilanglah kini hiburanku..hilanglah kini canda guraumu..tinggallah aku kesorangan menempuh siang malam ku..betul la ape yg org ckp..bila ianya tiada barulah kita sedar kepentingannya..nilainya..tp tidak pulak kita hargai saat tika bersama..my dearie estu, sabarlah dgnku....salam rindu peluk cium.... :'(

Adiosss....

5 comments: